Tisdag.

Idag ska jag jobba! :) Det blir dock ingen montering av spikmattor. Ska jobba på gamla hederliga Orion. Antar att det är ungefär likadant nu som innan jag gick hem och var mammaledig. Men det kvittar. Orion är ju "hemma" liksom, om man nu kan säga så om ett jobb?! Jaja, skitsamma. Det ska iaf bli skönt och göra lite nytta nån annanstans än på Bessemergatan. Och ett + är ju att man spar lite FP dagar och så blir det väl förhoppningsvis lite mer klirr i kassan om man har tur. Det återstår att se!

Lunch och matlåda är fixat, diskmaskinen är urplockad. Nu väntar ja i princip bara på att få ge mig iväg. Funderar på om ja ska köra igång en maskin tvätt innan ja pyser, men då får jag väl "äran" att hänga den sen när kommer hem. Och de vet ja inte om jag har sån stor lust att göra när klockan är efter 22. Får väl bli 2 maskiner imöra ist. För så här är det hemma hos oss; Christian har tvättförbud! Mer eller mindre. Ska han tvätta får han bara tvätta sina kläder, inte mina eller Jolines eller typ sängkläder eller nått annat. Han krymper och färgar och jaa, ja vet inte hur han bär sig åt. Sen är ha ingen höjdar på att hänga heller, han gör ju inte lika som mig ;) Hihi!

Joline har precis somnat i vagnen så jag ska passa på å pussa lite på min kärlek innan plikten kallar.
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur känndes det att jobba igen då?

Händer i helgen då? Ska du ut ngt på Bessemerfesten?

Miss u!



Puss å kram

2009-05-27 @ 13:20:57
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0