Dags för uppdatering!

Ja, nu var de nån dag sen de
blidde någe skrivet här!
Jag har haft fullt upp skulle jag vilja påstå, därför det inte blivit av..
I söndags var ju min käre sambo iväg till Hedesunda för att köra crosstävling. Det gick dock inge vidare, han kom hem halt med kryckor och en fot lika stor som en melon! Nja, inte riktigt kanske, men nästan! En kraftig stukning och en benflisa på ca 1 cm bortslagen mellan inre fotknölen och hälen. HÄRLIGT PEKKA! Jävla klantarsle ;)
Måndagen spenderade vi med Maria, Selma och Sixten :) Och det var lika trevligt som alltid! Jag och Maria va ute och lekte med tjejerna, småttingarna fick vara inne och sova med Crille. Vi gungade, sprang i slänten och lekte med kottar m.m. Himla skoj, och vi fick oss några goda skratt när Selma ramlade. Hon är livrädd för gräset och för att bli smutsig om händerna, så när hon snubblade höll hon upp händerna som en fotbollsmålis varje gång :) Hahaha det såg för roligt ut alltså :P
Igår va vi bara hemma, förutom en liten vända på bruket med mamma när hon hade slutat jobbet. Emma va förbi på lite kaffe innan hon skulle till jobbet och Julia & Josefine kom förbi en snabbis och lekte med Joline mot kvällningen. Utöver det så gjorde vi inget annat än de vanliga. D.v.s tvätt, damsugning, matlagning, lek & bus och jaa ni fattar galoppen va?!
Idag kom Maria, Selma och Sixten igen. Tanken va att vi skulle var ute och leka men det blev inte av. Vi fikade kaffe och gotta som Maria hade köpt med sig :P Tjejerna lekte lite, men Selma ville bara åka bil och blev ledsen när hon inte fick som hon ville. När dom väl skulle åka bil sen så ville hon stanna kvar här istället. Tokfian :) Hihi! Sixten och Nikki sov sig mer eller mindre egenom hela dejten. Blir annat sen när dom oxå kan fara runt som virvelvindar ;) Det har varit en bra dag iaf. Alltid lika roligt och uppskattat att få träffa Maria!! ♥ Skönt att få prata av sig om allt och inget! Tack för att du finns vännen min! ♥
Nu har vi gjort kväller här på Bessemergatan.
Ska kila upp och natta Joline nu sen ska jag hälla upp ett stort härligt, underbart och alldeles ljuvligt gott glas iskall cola light (pepsi max är godare men den va slut när ja handlade sist). Kanske ska pussa lite på min "Halta Lotta" oxå ;)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv vännen! Love u gumman! ♥

2010-04-29 @ 09:34:19
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0