Hej och hå!

Då var det måndag och ny vecka igen. 

Idag har Christian börjat jobba igen efter lite pappaledighet. Eller lite ledighet, han har varit hemma i 3 veckor och det är väl kanske inte så lite ;) Tidigare så va jag faktiskt lite nervös över hur det skulle gå att vara ensam med brudarna. Men det har jag ju redan "smakat på" när Crille har varit borta och åkt cross. Och det har gått riktigt bra faktiskt. Nikki sover ju mest och hon ligger ju där hon ligger. Annat blir det väl när hon blir lite äldre och börjar röja runt här hemma hon oxå. Men det ska nog gå bra det oxå. Bara man hittar rutiner som funkar så ska det nog inte vara några större problem :)

Idag tog Joline sovmorgon så vi klev inte upp förrän kl 7.30. Sköönt! :) Nikki har ätit 3 ggr inatt och Joline vaknade och ville ha nappen 1 gång. Utöver det så har dom sovit jättebra båda 2. Joline sover alltid bra nuförtiden, det är bara om det är tänder eller förkylning/sjukdom som hon kan vara lite gnällig. Men hon är jätteduktig att somna själv oavsett, vi lägger henne i hennes säng med en flaska välling och så somnar hon där sen utan "bråk". Napp, snuttefilt och mjukiskatten har hon oxå med sig när hon ska sova. Det är liksom ett måste. Iaf napp och snuttefilt! Nikki sover oxå bra, hon piper lite när hon är hungrig bara. Så va ju Joline oxå när hon var bebis så jag måste ju säga att vi har haft en himla tur med våra tjejer! Trodde inte man kunde ha samma tur 2 ggr så jag va helt inställd på att det skulle bli helt annorlunda nu och att Nikki skulle vara precis tvärsemot Joline.

Jaja, svammel svammel... Sällan jag svävar ut en massa ;)

Just nu är det Firma fantasiflytt på Playhouse och Joline sitter som klistrad framför tv:n :) Nikki sover, jag nördar framför datorn lite och är väl inne på min 3:e kopp kaffe nu :P Jag ska väl snart ta mig i kragen och göra lite nytta innan det är dags för Jolines dagliga tupplur. Men först ska jag nog fylla på kaffekoppen en till vända!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0