Måndag.

Ja, som ni alla märkt så har det varit dålig uppdatering på sistone. Men vi har ju som ni alla förmodligen vet vid det här laget fått tillökning i familjen :) Så det har mer eller mindre varit fullt upp dom senaste 2 veckorna. Herregud, Nikki är redan 2 veckor!! Tiden rusar verkligen fram!

Tänkte bara berätta att vi lever och har det helmysigt här hemma. Allt rullar på kanonbra och det har gått över förväntan med 2 småttingar! Men det är väl ingen konst att vara småbarnsförälder när man får sova om nätterna (bortsett från amning då såklart) ;P

Jag ska försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse sen när tid och ork finns. Likaså ska jag försöka få tummen ur och lägga ut lite bilder på våra små troll :) Guuuud, nu är jag liksom 2 barnsmamma!!! Helt sjukt! Och heeelt fantastiskt underbart!! ♥ Nu är liksom vår lilla familj komplett och lyckan är total!! ♥

Nu ska jag fortsätta göra lite nytta medans småbrudarna sussar :)




 






Underbara älskade du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0