Söndag.

Nikki sover..
Joline har rivit ut ALLA sina leksaker på golvet, men tro inte att hon leker med dom. Nej! Hon sitter i lekbacken och tittar på Playhouse Disney. Hahaha vilka idéer! :) Undra hur många gånger om dagen jag plockar i dom där sakerna i lådan. Men vad gör väl det?! Hon har ju roligt iaf och så länge hon är glad så är ju jag glad :)

Igår va vi hos mamma en sväng. Joline lekte med Julia och Josefine i lekstugan :) Gissa om lilla damen var nöjd.. Hon älskar verkligen när hon får leka med sina småmostrar. Det bara lyser i ögonen på henne :) Hon fick vara med och hoppa på studsmattan oxå, haha! Helnöjd stod hon och tjöt "hoppa, hoppa, hoppa" :D Nikki picki hon bara sov.. Man får väl njuta av lugnet så länge det varar ;) Det står väl inte på förrän det är full fart på den damen oxå :P Men tänk va roligt dom ska ha när Nikki blir lite äldre så dom kan leka tsm. Dom kommer säkert slåss och vara osams oxå, men de är ju sånt som hör till. Ja vet ju bara hur jag och Emma va, haha!

Crille har jobbat fm måndag och tisdag, em onsdag och torsdag och så fm igen (xtra) fredag och lördag. Idag är han och Jocke i Hedesunda och ska köra crosstävling, dom åkte kl 7 imorse. Så jag tar faktiskt förgivet att våran pappa kommer vara mer död än levande när han kommer hem sen! Haha, ska bli spännande och se hur länge han håller sig vaken! ;P

Jag och brudarna ska nog traska hem till mamma idag igen. Men först ska vi (läs jag) göra lite nytta här hemma. Men innan jag tar tag i alla måsten tänker jag hälla i mig en till skvätt kaffe!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0