Tisdag

Fint väder även idag, uuuunderbart :)

Idag ska vi göra ett besök på BVC. Nikki ska vägas och mätas igen :) Lika spännande varje gång man får gå dit och se hur mkt dom små har växt! Och självklart ska vi vara ute och njuta av solen ♥


Christian är för tillfället och byter däck på bilen. Sen när han kommer hem är det väl dags för lite lunch antar ja. Undra va man ska äta idag då? Samma visa varje dag. Jag skulle lätt kunna laga samma mat som jag gjorde till kvällsmat igår men då får väl Crille ett frispel ;) Jag älskar verkligen pasta! Så igår blev det bandspagetti, ost och baconsås å sallad, gudomligt gott!! Och framför allt snabbt och enkelt att laga :P

Hm... Ja jag får fundera på lunchen ett tag till antar ja.
Nej, om jag skulle ta och hänga crosskostymen som Christian så omsorgsfullt har tvättat, haha! Ja så får det bli. Nikki sover och Joline tittar på tv-reklam så det passar ju perfekt. 

Ha en bra dag i solen hörrni :)
På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har beställt på hm.se och ellos=)

2010-04-13 @ 18:25:44
Postat av: malin

Herrejöses! Skämtar du med mig! Menar du att mitt sökande är över? :) haha!

Å det var strunt samma det är ju bara måla dom :D



Vad vill du ha för dom då?

2010-04-13 @ 23:13:10
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: malin

Åh vad glad jag blir!Du är ju en ängel sänd från ovan!! Aspelunden är ju mycket finare än hemnes, lite mera stil på den + att det är öppet ovanför dörren! Äntligen!! :)



Pris? så ska jag övertala karln att vi lär ta en tur till Hofors snarast :)

2010-04-14 @ 13:02:57
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: malin

Taget! :) Du kan väl mejla mig ditt nr eller nått? så kan vi bestämma när vi kan hämta? För har bilen i Hofors på lagning och antagligen blir den klar till helgen, så kanske vi kan ta dom is amma veva :)

2010-04-15 @ 11:40:01
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0