Lördag.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Känner mig lagomt mosig och trött nu. Men det var roligt att vara på Villan igen, va ett tag sen nu men det mesta var sig likt så jag har inte direkt missat något av värde. Imorgon är det dags för ytterligare ett pass på Villan och såklart så ringer dom från Orion idag och vill att jag ska jobba där imorgon, samma tid som på Villan. Typiskt! Så det var ju bara att tacka nej eftersom jag redan är "bokad" då.
Joline tvärdeckade framför tv:n nyss efter lite gröt och tandborstning. Hon va bokstavligt talat helt slut! Snarkade och tuttade på nappen som bara hon kan :) Allt hade gått bra med Moster Emma och Jocke Rocker idag, men det visste jag ju redan att det skulle göra ;P Dock hade hon inte sovit nå vidare när det var dags för den dagliga tuppluren. Så där hade vi ju förklaringen till varför hon va så otroligt trött nu på kvällen. Imorgon ska gullungen få spendera ytterligare en dag med Moster och Jocke, vi jobbar ju likadant imorgon oxå, pappan och jag.
Nu väntar jag på att Crille ska komma hem från gymmet så vi kan äta mat för jag är vrålhungrig!!!

Kommentarer
Postat av: gabbe

hej! Är det redan på gång? ;D känns det som riktiga värkar när dom väl kommer? Jag har nog foglossning tror jag eller jag vet inte kände inte så här när jag vänta Tindra, typ värker som tusan när jag går eller bär Tindra. Allt bra annars?

2010-02-15 @ 17:24:57
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0