Söndag.

Jaa, idag är det verkligen en riktig söndag. Känner mig lite småseg och har väl egentligen ingen lust att göra nånting alls. Har iaf fått lite nyttigt gjort så som att dammsuga och tvätta bl.a. Skönt att solen tittar fram iaf, men synd att det blåser, blir liksom ingen riktig värme då..

Joline och Nikki sover. Pappa Crille likaså.. Själv håller jag på och fixar lite lunch. Blir avancerat idag, kinarester från igår ;) Haha! Men smarrigt äre. Jag älskar verkligen kinamat! När jag väntade Joline kunde jag verkligen inte äta kinamat, bara tanken på det gjorde att det vände sig i magen på mig. När jag väntade Nikki kunde det bli kinamat 3ggr på en vecka! Vilken skillnad det kan vara alltså :)

Funderar om jag skulle ha tagit med mig barnen och matat ankorna sen. Man kanske känner sig lite piggare om man får komma ut i friska luften och röra lite på sig. Jaja, det återstår att se. Joline är lite småhängig och därmed inte på sitt bästa humör. Nej, nu ska jag återgå till att värma rester ;P


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Ja visst var det fint kort från kyrkan :) hur går det för dig där hemma? Jag har oxå en små hängig tjej som inte alls e på humör, är nog från sprutan :( Saknar dig! Puss å kram

2010-06-14 @ 10:25:47
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

ang. föräldragrupp, fråga carinna eller gunvor om du får va med i samma som mig vi var bara 3st nästa tillfälle blir i höst

2010-06-15 @ 09:48:12
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0