1 Mars

Det sägs att när det är mars så är det vår...
Inte utanför mitt fönster iaf. Det SPÖSNÖAR! Suck..
Fortfarande vinter alltså.

Idag ska jag jobba igen. 12-20 på Orion. Jobbade igår oxå, men då blidde det en dagtur, 7-15 närmare bestämt. Perfekt när det trillar in lite timmar.. KATJING! ;P
Fan.. När jag väntade Joline blev jag sjukskriven runt v 30 p.g.a foglossning och då kunde jag knappt gå alltså. Jag har en grönjävlig foglossning nu oxå, men ändå inte på samma sätt som sist. Eller så kanske det bara är så att man inte är lika "fjompig" den här gången. Man gnäller inte lika mkt eftersom man vet vad som väntar ;) Ja, så är det nog. För nog fasen är det jobbigare att vara gravid nu än förra gången. När Joline låg på jäsning hade man ju bara sig själv att tänka på. Efter jobbet kunde man självdö på soffan och sova ett par timmar om man kände för det. Nu är det ju inte riktigt lika. När man kommer hem från jobbet så har man en liten filur som ska roas, matas, tvättas ja ni fattar. Sen när hon väl sover så har man oftast 1 miljon tråkiga saker som man måste ta itu med. Typ tvätt, städ och urk, ja ni fattar väl även här?! Dagarna gå ju iofs så mkt fortare nu när man redan har en liten hemma och det gör ju att "den eviga väntan" inte känns lika lång. Och det är ju verkligen positivt!

Åh herregud.. Snacka om att mina hormoner lever loppan nu. Sitter och grinar till Vakna med The voice's rapatack från i fredags. Den handlar om en tjej som friar till sin kille. Guuuud så gulligt!! Snyft!
Och jag vill bara tillägga att jag aldrig grinar i vanliga fall (d.v.s när ja inte är gravid). Möjligtvis om nån dör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0