Jahaja.

Om det var tisdag igår så antar jag att det är onsdag idag? Det är väl så det brukar vara iaf, har jag för mig..

Idag känns det som att schemat är fullspeckat. Kan dock hända att det är jag som "hiar" upp mig som vanligt. Stressar i onödan och jaa, ni vet. Det finns säkert fler än jag som är så? Jaja, hur som helst nu då så tänkte jag berätta lite om vad vi ska göra idag. Jag börjar mina utsvävningar med ett besök på MVC kl 11.15, sen efter det drar vi iväg på utflykt till Barnenshus och Babyproffsen för att kolla, ev. köpa barnvagn.

28 dagar kvar till BF och vi har fortfarande ingen barnvagn, ingen spjälsäng ja o.s.v. Börjar känna att det kanske är dags att ta tag i saker. Rätt var det är så kanske det är dags att föda barn igen. Kan ju vara skönt att ha så mkt som möjligt fixat innan lillasyster kommer. Risken att det inte finns så mkt tid över när hon väl är här är väl rätt stor med tanke på att vi redan har ett litet yrväder här hemma som kräver sitt hon oxå. Och som jag antar eller rättare sagt tar förgivet att alla föräldrar resonerar så är ju självklart mina barn viktigare än allt annat i världen!

Nu ska jag försöka hålla mig på rätt spår och inte sväva ut i en massa svammel bara..
Crille har gjort sin sista natt i natt så nu är han ledig 2 dagar innan en härlig fm helg väntar. Förhoppningsvis hinner vi väl fixa och dona lite dom här dagarna när han är ledig. Vi får väl se hur långt vi kommer..

Över till nått annat.
Igår var Maria, Selma och lilla bebiskillen här :) Lillkillen har fortfarande inget namn, men jag lovar att han var hur söt som helst ändå!! Åhh, gissa om jag längtar efter vårat knyte nu när jag har fått snusa på Marias! Helt fantastiskt, dom luktar ju såå gott och dom är såå små. Sjukt va fort man glömmer! Små tjejerna lekte och busade. Dom tyckte nog att det va kul å träffas för som vanligt så var det ett och annat inslag proppat med pussar och kramar :) Gofisarna! Och till min stora besvikelse så glömde jag helt bort att knäppa kort på lille herr Elving, men det hinner jag säkert nästa gång vi ses :)

Nej, nu ska vi nog göra ett ryck här hemma innan det är dags att väcka pappa Crille och sen vanka iväg till mvc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0