Lördag.

Underbara sol!
Gud va härligt det är när solen skiner, det är nästan så man vågar hoppas på att det kommer bli vår så småningom. Hade jag inte varit så kravlig i kroppen så hade jag tagit en riktig låååång promenad i det fina vädret. Men nu har ju även doktorn på Spec. Mödravården sagt att jag ska undvika långa promenader så det är väl bara att lyda. Men sen, sen när magen är borta och bebisen har kommit, då jäklar ska jag gå. Fast det tar väl säkert några veckor innan man kommer igång med det. Kommer ju ihåg hur det var när Joline var nyfödd, då kunde jag fan inte ens sitta ordentligt under dom första 3 veckorna. Och gå en långpromenad då det var det inte tal om!

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Kan väl berätta att Joline precis alldeles nyss rivit sönder tapeten här i vardagsrummet. Lagomt roligt sådär. Men vad ska man göra då? Det är väl bara vänja sig. Står inte på förrän man kommer hem och så har hon ritat en fin streckgubbe eller nått nånstans. Fler sattyg är ju att vänta så det är bara att börja vänja sig antar ja ;) Ja, nu ska ni ju inte tro att hon bara slapp undan, hon fick sig en "utskällning". Det kom lite tårar men nu är vi "sams" igen efter lite pussar och kramar.

Känner att ja inte har nå vettigt alls att komma med. Det blir bara en massa svammel. Så jag avslutar nog här.

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir skönt i vår när vi e hyffsat återställda å kan ut å gå med våra gullungar :D

Bara att vänja er vid bus för jag kan lova att det ökar när lillasyster kommer, görs en hel del bus är hemma nu. Boka en date nästa vecka? Puss å kram

2010-03-06 @ 12:12:28
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0