Tisdag och playdate :)

Crille sover för han har jobbat natt.
Joline och jag har varit vakna sen strax före 7. Vi har myst i soffan och tittat på lite tv samt ätit frukost och busat lite. Nu passar vi, eller rättare sagt jag, på att baka lite bullar :) Joline kommer och "hjälper till" lite då och då, mammas mystjej! Degen jäser för tillfället så jag passar väl på att nörda lite dator medan Joline leker en sväng ;)

Idag kommer Selma och hennes lillebror och hälsar på. Ja, deras mamma Maria oxå såklart! ;P Ska bli spännande att se lillkillen "live" för första gången och skoj för småtjejerna att leka och busa av sig lite :) Jag har saknat Maria massor så det ska bli riktigt roligt att få snacka lite skit och bara umgås! Jag tror inte vi har setts sen typ veckan innan lilleman kom till världen?! Jaja, det kvittar väl egentligen för det känns iaf som att det var 100 år sen vi träffades. Så det ser jag verkligen fram emot! ♥

Nej, nu ska jag gå och se efter hur det går för degen..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0