-10 !

I morse när jag och tjejerna klev upp var det -10 grader ute!!
Jag höll på å smälla av. Trodde inte att de va "vinter" redan. Står välinte på förrän det kommer snö om det ska fortsätta vara så kallt. Jaja, det va bara att rota fram varmare mössor och vantar och klä på småttingarna ordentligt när det va dags att knata till dagis. Det gick bra att lämna min stora lilla tjej på dagis. Skönt att det har vänt!

Har städat av och poat lite här hemma så det är gjort innan helgen. Skönt att ha det avklarat så man bara kan slappa och ha det gött sen :) Crille jobbar dock em hela helgen och det är väl mindre roligt. Men jag och tjejerna klarar oss bra ändå, vi får roa oss på egen hand helt enkelt. Vad vi ska roa oss med är dock inte planerat. Vi tar dagarna som dom kommer :)

Nej, nu ska jag nog göra ett sista ryck innan Crille och Joline kommer hem för då är det dags för en shoppingtur :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0