Tisdag.

Idag när Joline var på dagis passade vi på att åka till Valbo för att inhandla lite presenter till blivande 2 åringen :) Det blev såklart lite annat oxå , som det oftast och nästan alltid blir. Men vad gör det? Alla blev nöjda och glada iaf och jag hoppas Joline blir glad över sina paket på söndag! Men det vet jag nästan med säkerhet. Det är liksom så att våran stora lilla tjej älskar att städa. Dammsuga, torka golv, dammtorka ja u name it. Så vad passar då inte bättre än ett eget städkit? Dammsugare, mopp med tillhörande hink, sopkvast med skyffel ja och allt sånt där annat man använder när man städar fast i miniatyrstorlek såklart. Det kommer nog bli toppen, en massa städ grejjer som hon kan poa runt med bäst hon vill :) Och förhoppningsvis slipper vi "slåss" om dammsugaren i fortsättningen ;) Det blev lite annat kraffs oxå, men det är bara såna där tråkiga mjuka paket som barn oftast inte är ett dugg intresserade av. Och jag vet att Joline kommer få superduperroliga paket av sin mormor och morfar Anders. Likaså av sin moster Emma och Jocke. Fast jag vet inte om jag kommer uppskatta Emma och Jockes present lika mkt som Joline. En 2 åring med ett eget trumset kan nog få vem som helst att bli gråhårig emellanåt skulle ja tro ;) Men som sagt. Joline kommer nog bli supernöjd och jätteglad och det är ju det som är hela grejjen. Det är ju hennes dag liksom!! :)

Jaa, och eftersom min stora lilla tjej ska fylla år för andra gången så ska jag sätta i gång och baka. Men det blir nog inte förrän på torsdag. Får passa på när Joline är på dagis och det inte är nått annat inplanerat. Brukar gå fortare och lite smidigare då :) Ingen som har förslag på nått gott man kan baka?   

Jäklar, klockan tickar på.. Ska fixa lite innan det är dags att knoppa.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Tiden går fort när man har roligt brukar ju de säga. O när det gäller våra små så går nog tiden ibland för fort. ;)

Jag har lite förslag på vad du kan baka.



-Hallongrottor.

-Mini muffins me roligt strössel.

-Drömmar

-Chokladbollar.

-Bullar.

-Pollymuffins

-Havrekakor.

-Tigerkaka

-Vaniljhorn

-Kolasnittar



Några förslag. Hoppas att du fick några idéer.

O hoppas ni o lill tjejen får en fin dag.

Ha det bäst.



2010-10-06 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0