Påsk!

Jaha, å nu var det påsk igen. Tiden går sjuukt fort! Snart är det sommar :P

Stressig morron på Bessemergatan idag! Ingen av tjejerna ville klä på sig, borsta tänder, byta blöja, ja ni fattar. Fick gå med en jäkla fart till dagis för att hinna! Tur man kan va snabb som blixten ibland ;)

Efter att vi lämnat Joline på dagis gick vi till mormor och morfar. Nikki lekte lite grann men gnällde mest och skulle sitta i mitt knä. Stackarn har massa nya tänder på G igen! När vi kom hem blev det en dos alvedon för lilla damen och sen fick hon lägga sig och sova. Hon sover fortfarande :) Crille sover oxå för han har jobbat natt. Jag har passat på å gjort lite nytta. Tvättat, städat, plockat och donat. Gör man annat? Jaja, det är som det är. Tråkigt! Men skönt när det är färdigt :) Nu kan man liksom slappna av i själen lite ;) Stökigt kommer det ju bli så fort Nikki slår upp sina blå igen, men det är väl så det ska vara när man har småttingar?! Friskhetstecken? :)

När Joline har slutat dagis ska vi dona och göra lite påsk här hemma. Jag har egentligen ingen lust med Joline ser nog fram emot och få pynta påskris och dona lite :)

Ja, då hade jag knåpat ihop ett litet inlägg da..
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0