Meen åååh!

Imorse när ja gick hem från jobbet, typ 07.20, var det klarblå himmel och sol. Johanna blev överlycklig!! Tänkte att ja skulle pallra mig hem till mamma & co och doppa mig i poolen sen och kanske till och med steka lite så man får lite färg, men när jag vaknar så är det grått, trist och inte en gnutta sol alls! Såå jävla tråkigt! :( Vart tog sommarvärmen vägen?? Suck!

Snart kommer my darling hem från jobbet :) Lovely! ♥

Förresten.. Jag började läsa en bok på jobbet i natt. Om Jenna Jameson, ja (!) porrstjärnan Jenna Jameson. Den heter "Att älska som en porrstjärna" Har kommit halvvägs och än så länge måste ja säga att den är bra. Kunde inte riktigt slita mig faktiskt. Jenna berättar, tillsammans med en journalist som heter Neil Strauss, om sin uppväxt, sin tid som minderårig strippa och hur hon blev världens största porrstjärna.
Jag citerar;
 "Jenna Jamesons självbiografi är förvisso både sorglig och hemsk, men också rolig i sin närgångenhet, fantastisk i uppvisat mod och ja, faktiskt, ibland rätt sexig" 
Göteborgs-Posten

Nej, kaffedags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0