Fika hos Pappsen :)

Jaopp. Om ett tag ska vi brassa i väg till Pappa & co och fika lite :) Skojigt. Han är så söt min pappa! :P En riktig sköning är vad han är. Men han kan samtidigt va en riktig djuping och då brukar han tappa mig ganska fort för han svävar ut så himla mkt så ja fattar nada. Men han har ändå en del vettigt att komma med. Och ja tror närmare bestämt att jag vet vem jag har fått "jag-skrattar-som-en-tok-åt-mina-egna-skämt-genen"  i från ;)

Nu måste ja dra upp mina markiser innan dom blåser bort, stormvarning!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänker på dig varje dag johanna :) När den lilla bebisen ska komma!

2008-09-28 @ 19:35:22
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0