Lördag och 13 dagar kvar till BF

Ingen bebis än. Så jag får nog lov att säga att min käre plastfar Anders hade fel. Han hade ju förutspått att det hela skulle sätta igång igår kl 16.30. Haha :) Men förvärkar har jag gott om iaf. Drygt!  Tycker det kan sätta igång "på riktigt" istället så det blir överstökat nån gång. Tålamodet börjar liksom tryta lite nu.. Denna eviga väntan! Jaja, jag vet. "Den som väntar på nått gott"... Men det känns rätt hopplöst och långt bort just nu!

Annars då? Jag har haft en riktigt besvärlig natt. En sömnlös sådan. Förvärkar/sammandragningar, kissnödig, för varmt i sovrummet (trots att fönstret är öppet), en snarkande sambo, foglossning, ja o.s.v. Så frustrerande! När Crille åkte till jobbet, strax efter 5 snåret imorse, gick jag ner och la mig på soffan, och tror det eller ej, men jag somnade faktiskt! Så nu har jag iaf sovit ca 4 timmar nonstop utan att vakna! Känns som en evighet sen ja sov så bra! Sköönt och välbehövligt!

Dags att göra ett ryck kanske?!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0