Måndag.


Hej å hå! Idag har vi haft sovmorgon. Joline vaknade 8.30! :) Skönt att sova ut lite. Crille den stackaren har däremot jobbat förmiddag och var då tvungen att kliva upp 5 imorse. Fint väder har det varit idag oxå :) Underbart med sol! Var hem till mamma och Anders för att frisera Julia och Josefine. Gick finfint och jag tror dom blev rätt nöjda, gick och speglade sig stup i minuten ;) Alex (grannen) kom förbi en sväng och skulle lämna nå böcker till syrran och då sa hon att hon oxå va sugen på en klippning så det ska vi väl kunna ordna nån dag framöver :P 

Blev lite mat med Edin och Elvira på mot kvällningen, sen traskade jag och syrran ner på HH och låg i grillen en sväng. Skönt! Hem sen och nu känner ja mig helt slut. Ska masa mig in i duschen snart, men först ska jag dricka ett STORT glas iskall Cola Zero, mums :)  







Kommentarer
Postat av: Anna

hello :) får tacka för dom orden. gulligt av Dig :) kram A

2009-04-21 @ 19:11:43
URL: http://barbie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0