Natti natti!

Läggdags nu.
Har tittat på en massa tv program som vi har spelat in under veckan. Jävla bra upfinning dom där inspelningsbara boxarna!! :) Christian jobbar natt vilket betyder att jag kan bre ut mig som en kung i sängen. Eller drottning kanske ja ska säga? Skitsamma, mkt plats blir det iaf :P Faaast jag delar nog hellre med mig av utrymmet om jag får sällskap av min darling. Näe nu har John Blund börjat gapa och vråla efter mig på allvar. Lika bra man hoppar i säng medans man är trött så man slipper sno som en propeller trehundranittiosju varv innan man somnar.

Natti natti!



Mammas ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken gofis =)

2009-02-19 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0