Men va är det för väder egentligen?!??

Ena stunden är det gassande, underbar sol och tjipp tjopp så spöregnar det! Va fan är det frågan om? Beslutsångest eller?! ;)

Idag på fm så blev jag helt solokvist här hemma. Christian tog med sig Joline till crossbanan för att titta på Jocke Rocker när han skulle åka lite hoj. Mormor och morfar kom förbi alldeles efter att Christian, Joline och Rockstjärnan hade åkt. Mormor grävde upp lite blommor ur landen. Jag ska iaf inte ha kvar dom, landen alltså, så då tänkte jag att mormor kunde ta det hon ville ha så kommer det till nytta ändå :) Kom världens regnskur när dom skulle gå hem så dom blev kvar en stund. Då hann dom träffa far och dottern Mäenpää oxå innan dom gav sig av hemåt.

På em så tog vi en promenad hem till mamma & Anders. Julia och Josefine va ute och cyklade, sen kom dom hem med ett gäng kompisar så dom såg man knappt. Dom fyller 9 år i Juni, helt sjukt va fort tiden går! Vi drack lite kaffe och hade det trevligt. Joline rejsade i gåstolen och undersökte sen maskrosorna som växte på gräsmattan. Mkt spännande må ni tro! Hon ville gärna smaka på dom oxå, men där gick gränsen ;) Nu har vi nyss kommit hem. Lillan sover ute i vagnen, Crille döar framför tv:n och jag sitter här och nördar. Hihi :P

Åh! I morgon åker pappa med familj till Cypern och jag är inte ett dugg avis. Inte det minsta ska ni se ;) Tvärtom! Skulle inte alls sitta fel med en utlandsresa faktiskt. Men det får skjutas på framtiden ett tag. Sverige duger ju bra egentligen, om det är fint väder då förståss :P Hur som helst så hoppas vi att pappa och allihop får en trevlig semester med fint väder och god mat och allt det där andra man njuter av när man ledig.

Jaa, jag hade väl inte så mkt mer att skriva än så.. Så adjöken på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0