Kväller..

Äntligen är det kväller och laglig tid att gå och lägga sig. Fast jag ska nog hålla ut en liten stund till innan jag kryper ner under täcket. Ska slänga mig i duschen först.. Samlar ork att ta mig ur soffan bara ;) Funderar på om jag skulle ha färgat håret oxå?! Det tar ju inte så lång tid. Hm.. Jo, så får det nog bli. Så slipper ja utväxten sen. Och det kanske kan vara smart att göra det medans Joline sover och Crille är hemma så han kan roa Nikki under tiden. Vill inte nå gärna kånka på henne samtidigt som ja har en massa klet i huvet. Jag mitt klantarsle skulle ju säkert lyckas färga lillan annars!

Imorgon är det dags att väga och mäta Nikki igen. Moster Emma kommer och passar Joline under tiden. Vad skulle jag göra utan min lillstrumpa som alltid ställer upp och hjälper till?! Hon är verkligen guld värd!! Och mina barn kan skatta sig lyckliga som har en moster som bryr sig så mkt om dom! ♥  Du är en klippa sis! :)

Nej men om ja skulle kasta i den där färgen och slänga mig i duschen sen så man får sova nån gång..
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0