5 i top listan med namn.

Självklart Elin så ska du få en 5 i top lista med favoritnamn :)
Ordningen dom kommer i har ingen betydelse, jag rabblar bara upp dom nu.

Thelma
Frida
Junie
Julie
Juno

Vi är fortfarande inte överens om något namn, men för tillfället lutar det väl åt Thelma. Juno är Crilles påhitt efter filmen Juno, han tycker att tjejen som spelar henne är så söt. Och det är hon, dock inte namnet Juno enligt mig! Frida hade vi innan vi fastnade för Joline, så det hänger liksom kvar lite fortfarande. Junie och Julie är söta namn, men kanske lite väl lika Joline, eller? Svårt är det, minst sagt!

Förslag på namn är mer än välkomna!! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill se kort på kaggen!! :)

2010-02-18 @ 16:41:49
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst e det svårt med namn :)



Thelma är nog favoriten men alla är fina förutom Juno...det gillar vi inte. Kul att Frida hänger med eftersom Joline var en Frida ett tag i magen :)



Tack för senast! Hör av mig närmare nästa vecka om det är aktuellt med en till date innan lillkillen kommer...när det nu blir. Väskan är packad nu, nästan allt iaf :P



Puss å kram

2010-02-18 @ 19:36:14
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfina namn:)Jag tycker Nicole är fint namn, passar ihop me Joline oxå tycker jag:) /elin

2010-02-19 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0