Dålig uppdatering.

Ja, det har blivit lite sisådär med uppdatering nu dom senaste dagarna. Jag har liksom inte haft lust och ork. Men nu tänkte jag då ta mig i kragen och knappa ner några rader att läsa för den som är intresserad.
Igår va vi och lekte med Maria och Selma. Tjejerna lekte jättebra den här gången oxå! :) Maria hade bakat jättegoda och jättefina kanelbullar, så nu tror jag nog att jag måste försöka mig på att få till likadana. Det är vanliga kanelbullar men finare :P Spelar väl ingen roll hur dom ser ut egentligen, men roligt att testa nått nytt! Så varför inte? :) Dom såg riktigt proffsiga ut, bra jobbat Maria! Och tack för en toppen dejt, alltid lika roligt att träffa er!!♥

Kan väl berätta lite snabbt om helgen oxå..
Christian var i väg till Sthlm med Jocke Rocker i lördags och kikade på Billy Talent. Jag hade gärna följt med men de va nog kul för "pojkarna" att få spendera lite tid utan fruntimmer. Och sen så hade det nog varit lite jobbigt för mig att stå upp i fler timmar och trängas med en massa fulla rockers som studsar om kring, så för min egen skull var det nog oxå lika bra att jag var hemma. Systeryster kom hit och hade tjejkväll med mig och Joline ist. Vi käkade lite mat, tröck i oss massa godis och kikade lite på Melodifestivalen. Och jag måste säga att det var det sämsta jag sett! På alla sätt och vis oxå! Usch, nog om de där skitprogrammet. Söndagen spenderade jag och Joline hemma hos mamma/mormor & co. Crille jobbade em. Jaa.. Och gårdagen skrev jag ju om ovanför så nu fanns de nog inge mer att berätta.
Mer kaffe, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack och bock :)

Bara att sätta igång å baka, det fixar du lätt, vi kommer å smakar sen ;)

Jätte kul att träffas igår, får boka date snart igen!

Puss å kram

2010-02-09 @ 14:22:27
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0