Fredag!

Jag älskar fredagar! Vet inte varför egentligen eftersom alla dagar i princip är likadana när man går hemma. Men nu så helt plötsligt har det trillat in ett och ett annat skift, både på Orion och på Villan. Kanon! :) Jobbade em igår, gick bra även om det blev/var lite sjåigt. Sånt som händer. Allt gick ju bra till slut iaf :) I morgon och på söndag väntar  fm jobb på Villan. Va länge sen jag var där nu men det ska nog gå bra. Toppen personal där så det brukar aldrig vara nått problem, inte ens när jag är yr som en höna ;P Orion har oxå bra personal så jag antar att det är därför man "harvar" kvar som timvikarie. Christian har fm helg han oxå så Joline ska få vara med Moster Emma och Jocke Rocker :) Vad skulle vi göra om vi inte hade så underbara nära och kära omkring oss som ställer upp när det kör ihop sig?! Ni är guld värda ska ni veta!! ♥ Tack för att ni finns!

Uppstigning 6.30 på Bessemergatan imorse. Joline kvittrade som en liten fågel och var på toppen humör till skillnad från mamman som lätt hade kunnat sova åtminstone 1 timme till ;) Men det är bara att gilla läget, och när man möts av världens sötaste unge med världens finaste leende så kan man inte annat än smälta och tycka att livet är underbart, fast det känns som ögonen blöder för att man är så trött. Vi poade på här som vanligt, Joline drack en flaska välling framför Playhouse disney, "riktig" frukost igen vid 9.30. Då kom även mormor och morfar Anders förbi så vi fick sällskap. Joline busade med mormor så hon blev alldeles svettig :) När dom gick för en liten stund sen så somnade Joline som en stock och sover än. Själv fortsatte jag köra på med det vanliga poandet, körde igång diskmaskinen och en maskin tvätt, kasta mig i duschen och plockade sen ihop 1 miljon leksaker som låg överallt. Tänkte dra en repa med "sug-Sonja" sen och moppa av golven, men det får nog vänta tills pappsen kommer hem så kan han roa lilla damen under tiden.

Nu ska jag kolla på förlossningskliniken som jag spelade in i onsdags innan det är dags att ta tag i tvätthängning, diskmaskinsurplockning och lunch. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

kollar på förlossningskliniken jag med, kan inte låta bli fast man bliv svimmfärdig ibland :P

2010-02-12 @ 13:30:25
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0