Friday.

Sådär ja, nu har jag städat klart. Dammat, dammsugit, torkat golv och skurat badrummet. Fast dock bara här nere. Övervåningen tar jag en annan dag, om inte Crille mot förmodan skulle få nå ryck och städa av där uppe, men att han skulle ta ett sånt initiativ självmant kommer nog inte hända det här århundradet ;) Så, jag får nog helt enkelt ta itu med det nån dag här framöver.

Nu ska jag strax fixa i ordning lite lunch innan Joline vaknar och det är dags att väcka Crille som har jobbat natt. Sen ska jag bege mig mot Orion för ännu ett kvällspass. Dock börjar jag 14.30 idag och inte 11.45 som igår. Skönt det iaf så man hinner poa lite här hemma innan man ska iväg. Tråkigt att sluta 22 när det är fredag bara, men va fasen. När det klirrar extra i kassan kan man stå ut med det mesta ;) Eller mkt iaf..

Trevligt väder vi har förresten. Eller INTE! Jag är så jävla less på snö nu så jag kan spy! Den kan väl ligga där den ligger, fine. Det kan jag väl gå med på om det är sol som det var i helgen. Men det behöver fan inte komma mer snö, vi har så det räcker. Gott och väl! Fy faan, jävla äckel snö! Usch..

Nej, men de va visst dags för lunch nu.
Have a nice day!
(Och till dig Sanna, bilder på tjockismagen kommer.. Så småning om, ska bara försöka få ur tummen ;))

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nice, ser jag fram emot! :)

Jag tummenupp,ar för Thelma btw!

2010-02-20 @ 03:05:38
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sanna

Eller nej, Frida tror jag! :)

2010-02-20 @ 03:06:30
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0