Playdate!

Jaa :D
Idag har Selma och Maria varit här och lekt med oss. Tjejerna röjde runt med alla leksaker medans jag och Maria snackade lite skit över ett par koppar kaffe. Alltid lika trevligt att umgås med er! ♥ Men Maria, du får fasen packa väskan nu! Tänk på det vi pratade om ;)

Förutom våran playdate med favvotjejerna idag så har vi tagit reda på lite tvätt, dammsugit och varit och handlat lite. Sånt där vuxengöra som man bara måste ta itu med. Tråkigt, men skönt nu när det är gjort!

Jaa, annars då?
Jo, jag sitter här på mitt arsel i soffan med molvärk/mensvärk och sammandragningar som kommer lite då och då.
Väntar på att de ska gå över annars får ja väl ta en alvedon eller 2. Det är väl det rådet man skulle få om man ringer förlossningen eller rådgivningen iaf så lika bra man testar det innan man ringer.
Jag tänkte även att lilla fröken Mäenpää skulle klocka av framför tv:n så jag slipper brottas med henne, men just nu verkar det inte gå som jag vill. Hon leker och poar med sina grejer ist för att ligga still och mysa. Hon får väl lite mer tid på sig att bli trött, annars har jag väl inget annat val än att brotta omkull henne.
Svammel, svammel. Det här får räcka för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0