Snart så...

..Ska jag ta mig i kragen och försöka göra lite nytta. Det har bara blivit en massa bus nu på morron och förmiddan :) Men roligt var det och Joline blev helt slut så nu sover hon. Jag kommer nog att få sota för allt bus ikväll eftersom jag bl.a. har krypit runt på alla fyra med lillan på ryggen och lekt häst, men vad gör man inte för sina barn? Joline skrattade som bara den och tyckte att det va helfestligt med sin tjocka mamma som ponny :P Hahaha, hon är för go min lilla trollunge! ♥

Förresten..
Är det nån som vet varför jag inte kan dela upp mina texter i stycken?? Allt bara "drar ihop sig" när jag publicerar inläggen.. Och det stör mig så förbaskat, för jag tycker själv inte om att läsa en text som är 700 meter lång och inte är uppdelad i stycken. Ja, nu tog jag väl i men ni fattar?! Så om nån vänlig själ har lust att hjälpa mig så är jag väldigt tacksam för det! Under tiden kör jag med dom här fina strecken.. Tjusigt värre :P

Nu ska jag väcka mitt stora ♥ så jag får lite lunchsällskap, sen ska jag ta mig i kragen och göra lite nytta ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, varför knäppte du inte ett kort?! Jag hade gärna sett hästen! :P

2010-02-11 @ 00:36:54
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0