Trött!

Åh jisses va trött jag är! Känns som jag har grus i ögonen, men jag antar att jag måste hålla mig vaken åtminstone tills Joline behagar att sova ;P

Dagen idag har bestått av jobb. Sen var vi hem till min mormor och morfar för att fira morfar som fyllde år igår. Joline busade runt som vanligt och smaskade tårta med god aptit :) Jag smaskade oxå i mig mormors gudomliga tårta medans Christian bara drack kaffe. Vissa har ju karaktär ;) Jag kan väl oxå ha karaktär om jag vill, men jag vägrar nu när jag är gravid. Det gör jag iofs annars oxå, jag äter allt som jag tycker är gott, nyttigt som onyttigt! Och så var det med det!

Alltså, jag orkar knappt hålla mig vaken! Ser knappt vad jag skriver. Dags att natta lillan till att börja med så får vi väl se hur länge jag orkar hålla ut innan jag klockar av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0