VM i klagomål!

Ja, bara så ni vet så kommer detta inlägg bestå av en hel drös med klagomål. Och för den som inte är intresserad så äre bara att ge fan i å läsa!

Jag tänker börja med att klaga på snön. Ja, det va fint väder idag, men och??? Jag är fet som en gris och har ont överallt så att gå när det är snö ute är ett helt jävla företag just nu. Och alla jävla kläder man måste ha på sig när det är vinter.... Fy fan säger jag bara! Jackjäveln får jag preciiiiis igen över magen nu. Va fan ska jag ha på mig tills det är dags för bebisen att komma ut om det ska fortsätta vara vinter??? Jag tänker då fan inte köpa en ny jacka som endast ska användas i några veckor. I helvete heller!! Och Joline måste man ju klä på oxå om man ska gå ut. Att hon sen blir som en mask och vägrar vara medgörlig och samarbeta gör inte det hela lättare när man har en stor badboll till mage som bara är i vägen just nu. Fy och blä säger jag bara! Jag är så jävla trött på att vara gravid. Känns som jag varit det hela mitt liv och att det aldrig kommer "gå över". När jag sen klagar och spyr galla på folk i min omgivning försöker dom muntra upp mig med ord som "ja, men nu är det inte långt kvar" eller typ "ja, men det kommer ju nått fint när allt är klart". Ja men hallå?? Det vet väl jag oxå, jag är väl fan inte dum i huvet. Jag har redan ett barn så jag vet hur de funkar! Men kan man inte bara få vara less och matt och bara tycka att allt är skit jobbigt när man är höggravid?? Måste man tycka att det är underbart och helt jävla fantastiskt?? Skit på er! Jag tycker att det här suger just nu! Jag kan inte sova ordentligt heller eftersom jag inte kan ligga som jag vill. Eller ligga.. Jag kan inte ens ligga längre!! Jag får halvsitta/ligga uppallad med en massa kuddar bakom ryggen. Och guuud så skönt ska ni se. Man får ganska ont i arslet efter en veckas sittandes sovning!

Nää, ja orkar inte ens klaga mer. Orkar inte med mig själv och mitt pissiga humör mer idag, så nu ska jag försöka "söva" min dotter så kanske jag kan självdö i soffhörnet sen och sura tills ja inte orkar mer!

Kommentarer
Postat av: anso

Det är alltid drygare att va gravid när man redan har ett barn. För då lär man ju orka med dom oxå =) Kommer ihåg när jag väntade Elina.. Då kunde man lixom ligga på soffan utan ångest =) Haha. Men sen när jag väntade Leija så va ja ju tvungen att roa Elina oxå =)

2010-02-24 @ 23:05:41
URL: http://anso84.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tror att dom som säger att det är underbart att vara höggravid ljuger!!

2010-02-25 @ 02:37:36
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0