Blä!

Idag har jag mått riktigt risigt. Ont i huvet och ont i bihålorna. Och jag har frysit som en liten lort! Sovit på soffan och knaprat Alvedon hela dagen mer eller mindre. Tur att Crille har varit ledig så jag har kunnat vila i lugn och ro!! Jag har inte ens hört när han och Joline har lekt och busat runt här hemma iofs. Så snacka om deckad! Tänk om jag hade varit ensam hemma med Joline och tvärdeckat på soffan, det hade ju kunnat sluta hur som helst! Nu känner ja mig dock piggare, inte helt bra. Men bättre iaf! Och jag hoppas det håller i sig och går över för nu har Crille förmiddagshelg så då blir det inget snarkande på soffan. Får se om A-S kikar förbi imon :) Länge sen vi sågs nu!! Min Sickan ;) ♥ Det återstår att se, om inte annat så hinner vi säkert ses nått framöver.
Nu ska jag mumsa arraksbollar, dricka iskall Pepsi Max och kolla på CSI!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Hoppas att du har piggnat till :) Vi ska ju på dejt på måndag :P



Puss å kram

2010-01-16 @ 19:49:26
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0