Hej och hå!

Ingen magsjuka på Bessemergatan, än iaf! Och jag hoppas att den håller sig långt härifrån!
Natten har varit sisådär. Joline har sovit men gnällt/grinat ändå. Har gett henne Alvedon så ofta som man får, för vem vet, hon kanske har ont? Och det förmodar jag att hon har om det är tänderna som spökar. Dock gick det bra att borsta tänderna nu på morgonen så det är ju frågan om det verkligen är det som spökar eller om det är något annat? Det återstår att se helt enkelt. Hon har fortfarande feber iaf och nu har hon börjat snora oxå. Stackars liten! Dock är hon ganska glad och nöjd med tillvaron ändå, men självklart märks det att hon inte är helt 100.
Jaja, imorse var det iaf dags att kliva upp strax före kl 6. Så vi träffade våran pappa och hann mysa lite med honom innan han gick och la sig:) Han är inte heller helt 100, men nu har han bara 1 natt kvar å jobba sen är han ledig. Skönt! Då kanske han kan ta sitt förnuft till fånga och inse att han kanske måste V I L A för att bli frisk ;) Än så länge mår jag själv bra, "peppar peppar" , känner dock att jag skulle behöva sova!! Men det är bara att bita ihop och gilla läget! Får ta mig en powernap när Joline ska sova sen, om jag kan vill säga..
Nu ringer syrran :D Måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0