Smaskens!

Joline tog sig en powernap på 2 timmar mellan 10-12 ungefär och precis när jag var på väg att somna så vaknade hon, men jag hann slumra en liiiiten stund iaf. Men skulle behöva sova betydligt mer känns det som. Crille är så pass dålig att han till och med ska hoppas över hockeyträningen ikväll!! Och för er som inte känner min sambo kan jag tala om att det ska mkt till om han ska göra det!! Kors i taket alltså! Han snorar och hostar och har sig och har väl gjort det till och från i flera veckor. Men nu har han som sagt insett att han kanske måste vila för att bli frisk nån gång. Smart! ;)
Idag har vi smaskar kinamat till lunch. Ingen av oss hade nån större lust eller ork att ta tag i matlagning så det fick bli lösningen. Och det är ju bara SÅ GOTT med kinamat! :P Så nu är lyckan total ;) Haha!
Myspys, varvat med lite grin/gnäll, alvedon till höger och vänster och torkning av snoriga näsor.. Så ser det ut på Bessemergatan just nu. Lite lek klämmer vi in oxå emellanåt när damen orkar.
Åter till snortorkning!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna att du inte blir sjuk vännen, räcker väl med 2st snorisar på Bessemergatan :) Alla får ta å krya på sig så vi kan leka nästa vecka. Saknar er! Puss å kram

2010-01-21 @ 19:31:52
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0