Snuskigt värre!

Alltså... Att smörja fötterna är verkligen snuskigt! Riktigt vidrig känsla att vara klibbig på tårna. Usch! Funderar nu för mig själv varför jag ens smorde dom efter duschen.. Det är ju inget jag brukar göra så jag fattar inte vad som fick mig att göra det idag. Jag vet ju hur läskigt jag tycker att det är! Det är nästan så illa så jag måste gå och tvätta dom. Men.. Jag kanske kan stå ut och hoppas på att få mjuka fossingar, det återstår att se. Snuskigt värre är de iaf!
Till nått helt annat...
Hofors vann mot Avesta med 4-1, tur för sambon så han slipper sova i garaget ;)
Skämt åsido, men han är verkligen bra dryg när han ältar förluster i 100 år och inte kan sova sen för att han ältar och ältar. Och så måste han prata med mig om det oxå. Vad väntar han sig att jag ska säga? Jag kör med samma repliker varje gång detta händer. "Ja, jag förstår att du är grinig över att ni förlorade, men det är bara att ta nya tag nästa match" eller " Du gjorde ju så gott du kunde iaf". Det är nog bättre att han tar dom där diskussionerna med sin svärfar, d.v.s min pappa. Dom 2 kan snacka hockey i evigheter! Inte för att jag inte är intresserad men jag tror liksom inte att jag kan ge min kära sambo den respons han vill ha i den frågan. Men som sagt... Tur att dom vann så slipper han älta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0