Måndag.

Ny vecka igen.
Dagarna bara rusar förbi!

Joline och Nikki sover sött och jag har kurat ner mig i soffan med choklad och pepsi max. Känner mig lite låg för tillfället. Miss my darling! ♥ Var meningen att jag skulle ha hälsat på honom idag men det gick åt pipan. Dom har flyttat honom från Falun till Gävle och till att börja med så blev hela flytten försenad. När han väl kom till sjukan i Gävle fick han ligga i en korridor på akuten i närmare 2 timmar innan han fick komma upp på avdelningen. Så det blev liksom för sent att hälsa på :( Tråkigt! Och man kan ju fundera hur fan dom tänker när dom placerar patienter i korridorerna. Va fan, har dom inte plats för dom kan dom väl inte ta emot dom? Skicka dom till närmaste sjukhus som finns om dom inte kan ligga i Gävle, eller?! Jaa, jag är sur och bitter. Tycker de är förjävligt! Men jag tröstar mig med att det kunde ha varit värre, mycket värre!! Christian kommer ju iaf komma hem och bli bra igen, så småning om! Så jaa, det kunde ju fan ha varit bra jävla mkt värre!

Fan, jag har nog tvätt i maskin som ja måste ta reda på! Jaja, får väl gå och fixa det så kan ja mysa ner mig i soffan en stund till sen innan det är dags för sängen.

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst hade det kunnat vara bra mycket värre..men å andra sidan har man all rätt i världen att vara sur, bitter, ledsen, sakna o allt vad det nu är när något sånt här händer. Om det så hade varit en bruten tå har du iaf rätt att känna! Kram till er alla!!

2010-06-08 @ 07:59:19
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 17:46:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0