Tisdag.

Idag har jag varit och hälsat på min darling igen. Han ser mycket bättre ut än i lördags och han verkar piggare. Han har varit uppe och stapplat lite med kryckor idag. Det hade väl gått okej. Trodde han skulle haft skit ont i benet då men det var tydligen värst med huvet. Han blir yr och svimfärdig när han står, likaså när han sitter. Antar att dom vill ha honom kvar lite extra med tanke på det. Skulle ju inte vara alltför roligt om man fick hem honom och det första han gör är att svimma. Då bryter han väl det andra benet oxå, eller varför inte armen? Han har lite svårt att äta och dricka oxå, vilket jag kan förstå eftersom 3 st tänder är rätt trasiga. Ögat ser likadant ut fortfarande men det var tydligeningen fara. Han ser som han ska och blödningen skulle gå tillbaka så småning om. Skönt att höra så han slipper få några men och bli halvblind eller nått.

Och nu kan jag ju även meddela att Hondan är såld!

Men det är ju bara för att han ska köpa en ny till nästa säsong.
Han är fan mer vild än tam min karl. Det finns fan inget som avskräcker honom från att fortsätta köra hojj! 
Det är väl både bra och dåligt beroende på hur man ser på saken..

Jaja, han har väl brutit alla ben i kroppen och förlorat 3/4 av sina hjärnceller innan han är färdig. 

Hur som helst så var det härligt att se honom igen. Men jag längtar såå tills han får komma hem! Hoppas det blir snart!  

Tänkte försöka komma i säng i skaplig tid idag så jag rundar nog av här..
Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0