Ny vecka!

Ja, då var det måndag och ny vecka igen.
Fint väder är det ute oxå :) Tänk vad mkt mer energi man får när solen tittar fram. Härligt!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag har iaf hunnit skura badrummet nere och hängt en maskin tvätt, ska väl strax köra igång en till maskin, så är tvättningen för idag avklarad. Funderar på om jag skulle ha bakat lite bullar oxå men ja vet fan inte om jag har nån lust. Men det är förjäkla gott med nybakade kanelbullar så det kan nog kanske hända att jag blir illa tvungen! Det återstår att se om gottegrisen i mig vinner över latmasken eller tvärtom ;)

Nu ska jag nog koka lite mer kaffe och fundera lite över det där med bullbaket, får se vad jag kommer fram till ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0