Det var ett tag sen...

Ja, nu var det ett tag sen det blev nån uppdatering...
Jag skyller på att jag har haft fullt upp med mina barn och allt vad det innebär :)

Igår var det ju morsdag. Jag blev väckt med frukost på sängen och så hade Joline ritat en teckning :) Hur gulligt som helst! ♥ Vi var hem till min mamma för att fira henne också, köpte ett litet blomarrangemang (säger man så?) som blev riktigt uppskattat och mamma bjöd på fika ute i solen :) Vi blev kvar hos mamma en bra stund. Joline lekte i lekstugan och hoppade på studsmattan, helnöjd tjej!

Idag är det fint väder, igen! :) Vilken skillnad det blir om solen tittar fram. Man blir på såå mkt bättre humör och det känns som att energin flödar! Det är så himla mkt roligare att vara ute och leka oxå när det är varmt och skönt. Dock blåser det lite kallt tycker ja. Tänk att man aldrig är nöjd, det ska då alltid klagas på nått ;)

Nej, nu ska jag försöka få Vilden Mäenpää att sova en stund så det inte blir "tajkon" sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0