Onsdag.

Idag väntar besök på BVC för båda damerna. Läkarbesök för dom båda 2 och Joline ska få spruta oxå. Hua, tur att Crille följer med! Ska bli riktigt spännande och se hur lång Joline är och hur mkt hon väger. Ja kommer fasen inte ihåg när vi va till BVC med henne sist?! Känns som 100 år sen!

Härligt väder idag oxå :) Toppen!
Har hunnit med en grillvända med syrran på HH, riktigt skönt vare. Åsså har vi hunnit städa av lite här hemma. Crille körde en kurva med sugsonja och jag slabbade lite med dammtrasan. Lite nytta gjord alltså, skönt!
Crille ska ut och jobba i natt. Det betyder att jag och Nikki får heeeela sängen för oss själva ;P

Nej, nu ska jag svepa kaffet och slänga mig i duschen så det blir nån ordning nån gång!
Ha en bra dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0