Playdate :)

Idag har vi varit i Silverdalen och lekt med Maria, Selma och Sixten ♥ Tjejerna busade och lekte medans jag och Maria varvade kaffedrickning (och lite gotta såklart;)) med ammning och blöjbyten. Nikki sov mer eller mindre hela tiden, Sixten var vaken en stund och smilade så jag trodde jag skulle smälta som smör i solsken, vilken liten charmör han är alltså!! :) Tusen tack för idag hörrni, lika trevligt som alltid att umgås med er ♥

Till nått helt annat..
Jag och Syrran sket ju en lök idag kan man säga. Vi bestämde igår kväll att vi skulle gå till HH och sola idag på morron/fm. När vi kommer dit och ska gå in sitter det en lappjävel på dörren där det står att dom inte öppnar förrän kl 13. TYPISKT! Det va bara att vända å gå hem igen.. Bättre lycka nästa gång kanske?! ;)

Hm.. Jaa, jag har väl inte så mkt annat å dela med mig av just nu så de här får väl duga antar ja..
Ska väl vara lite social med "Pekka" som precis kom hem från crossbanan.

Criminal Minds på 5:an ikväll, toppen! :)
Hej på er! 

Kommentarer
Postat av: Maria

♥ tack själv vännen! :)

2010-05-08 @ 18:00:03
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

Klart man får fråga :)

Jag jobbar som personlig assistent, fast via vh assistans. :)

2010-05-08 @ 22:49:16
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0