Söndag.

Idag fick jag sovmorgon! :D
Christian gick upp med Joline vid 8, jag och Nikki låg kvar och sussade/drog oss till 9. Välbehövligt! Nikki va vaken en del i natt, tippar på ont i magen. Hon va jätteledsen och inget hjälpte :( Vi vankade runt lite och till slut somnade hon. Som tur är så sover Christian och Joline som klubbade sälar om nätterna så ingen av dom vaknade när Nikki skrek. Dom snarkade och sov så skönt ändå :)

Christian jobbar em idag så jag och tjejerna har fått roa oss på egen hand. Vi har lekt hemma hos mamma/mormor idag igen. Joline strålade som en sol som vanligt när hon får leka med J & J :) Emma och Jocke va oxå där, trevligt trevligt!! :)

Nu sover juvelerna så jag ska passa på å kika på Gossip girl. Skönt de är med inspelningsbar box!
Plockar fram chipsskålen, chokladen och lite pepsi max precis som jag gör alla andra kvällar och myser ner mig ordenligt i soffan ;P

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0