Tisdag 18 maj

Hej å hå!

Vilken mysig morgon och förmiddag vi har haft, jag och mina tjejer :) Nikki va hungrig en vända vid 4 snåret i morse så när Christians klocka ringde vid 5 så va jag vaken. Dock fick ju jag ligga kvar medans han fick lov att åka och jobba. Vaknade sen strax före 8 av att Joline låg och kvittrade på sitt rum, gobit!! Sen blev de myspys i soffan, playhouse disney och en flaska välling till Joline och typ 7 liter kaffe till mig. Efter en stund gjorde vi oss i ordning, vilket tar sin lilla tid, och begav oss ut. Joline fick leka vid Ica där dom har en rutschkana, gissa om hon var helnöjd :) Nikki sov skönt i vagnen när jag och Joline smaskade lite yoghurt och macka som jag hade packat med oss, blev som en liten förmiddags piknick :) Vi lekte vidare en stund innan vi pckade iväg oss på en liten promenad. Jag hade tänkt att Joline skulle ta sig en tupplur i vagnen men ICKE! Hon är alldeles för nyfiken!! Så vi gick förbi och sa hej till moster Emma, sen vidare för att handla hem lite ditt och datt innan vi till sist gick hem. Joline tar sin tupplur i sin säng nu och Nikki ligger här brevid mig i soffan och sussar hon oxå. Själv ska jag nog ta och hänga lite tvätt och dricka en kopp kaffe i lugn och ro innan det är dags att laga i orning lite lunch.. 

Hoppas vädret ändrar sig igen så solen kommer tillbaka! Såg ju riktigt lovande ut tidigare idag..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0