Beautiful blogger award!




För ett tag sen fick jag det här bloggpriset av Angelica Lundberg.
Det var dock inte bara "ett tag sen" utan rätt länge sen. Jag har bara inte fått fingrarna ur röven och tackat än! Så bättre sent än aldrig, Tack Angelica ;) I det här priset så ingår det att jag ska dela med mig av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mig. 

Ja, men då kör vi :P

1. Jag har en viss "tvångstanke" när jag ska sova. Jag måste ha öppningen på kuddens örngott ner mot madrassen. Detta har jag hållt på med sen jag var liten. Jag inbillade mig att om jag hade kudden så så skulle jag inte drömma mardrömmar. Och detta kör jag stenhårt med fortfarande. Nu gör jag det dock inte för att jag är rädd för mardrömmar, nu är det bara ett sånt där "måste".

2. När jag väntade Joline var jag livrädd att jag skulle få ett fult barn. Det låter säkert jävligt ytligt, sjukt och allmänt korkat. Men så var det. Jag grät till och med för jag var så rädd att jag inte skulle tycka att hon var fin. "Tänk om jag tycker att bebisen är ful, då kommer jag vara världens sämsta mamma". Typ så snurrade mina tankar. Jag oroade mig ju självklart i onödan. Mina döttrar är dom finaste flickorna jag nånsin sett och jag älskar dom mer än allt annat i världen! ♥

3. Det värsta barnprogrammet jag visste när ja var liten var Skrot-Nisse och hans vänner. Jag drömde mardrömmar om dom där gubbarna varje gång jag hade tittat på det! 

4. Jag avskyr Filip och Fredrik som har gjort/gör lite olika program på 5:an. Dom retar verkligen gallfeber på mig! Varför vet jag inte riktigt..

5. Jag läser Kissie's blogg dagligen! Pinsamt, men ack så sant ;P 

6. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt och tycker att jag är skitrolig!

7. Fram till jag fick egna barn har jag hatat att fira jul!! Inte alltid, men iaf ända sen mamma och pappa skildes. Jag skulle fylla 9 år då.. Så från det att jag var 9 år fram till Joline föddes så har julen bara varit ett jobbigt måste typ. Nu ser jag fram emot julen. Nu har jag (läs vi) ju världens chans att skapa våra egna traditioner. Och jag ska göra allt jag kan för att mina barn ska älska julen och tycka att det är det bästa som finns, förutom födelsedagar då.. För så tycker jag att det ska vara. Julafton är ju liksom barnens dag! Eller?!

Ja sådär då. Vet inte om de va nån som redan visste alla dessa samskiga saker om mig ;) Hahaha! 

I priset så ingår det även att jag ska ge det vidare till 7 st andra..
Jag sitter och funderar och jag kommer fan inte på 7 pers såhär på rak arm... Jag kör på dom jag kommer på så får det bli som det blir. Och har jag "glömt" nån så ber jag så hemskt mkt om ursäkt! ;P

Maria

Sanna

Sofie


Anna

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack eller vad man nu säger? :P

Ska jag alltså göra samma sak som du?

HAr jag också vunnit?

hahaha, förvirrad var det va? ;P

2010-11-03 @ 15:41:47
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0