Underbart!

Åhh vilket underbart väder det har varit och fortfarande är idag! :) Tänk vad mkt solen gör. Man får massvis med ny energi och man blir på så bra humör!

Idag har vi fått en hel del gjort, min andra halva och jag. Ja, loppan va ju med på ett hörn hon oxå, det får man ju inte glömma :) Fast helt ärligt så sov hon sig egenom allt det tråkiga, det skulle jag oxå ha gjort om jag hade haft möjligheten ;) Vi har putsat fönster och städat. Crille har bytt till sommardäck på crossbussen och tvättat den. Lite småpyssel här och där.. Efter att Joline varit på dagis så har vi varit ute och lekt i det fina vädret. Besök fick vi oxå :) Moster Emma, faster Emelie, gammelfaster Sandra & Dylan va här och lekte och drack kaffe. Ingela kom förbi hon oxå! Mkt trevlig dag :) Barnen har gungat, hoppat studsmatta (så den gick sönder!), kokat mat och blåst såpbubblor. Det har verkligen varit en härlig dag! Nu sover mina juveler som små grisar efter en fullspäckad dag med skratt, bus och lek. ♥

Själv så har jag parkerat arslet i soffan och väntar nu på att Crille ska komma hem från crossträning i Gävle.
Hoppas ni haft en lika fin dag i solen som jag har haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0