Här kommer en till :)

Anonym om Som alla andra!:
Jag har en fråga!:) Lite försent men bättre sent än aldrig!:)

Vad är ditt bästa barndomsminne?


Hmm.. Mitt bästa barndomsminne, det var en svår fråga!! Alltså, jag kan nog inte svara på det. Jag kommer ärligt talat knappt ihåg nått från när jag var barn. Jag vet inte när ja fick min första cykel, ja kommer inte ihåg nån julafton eller födelsedag eller nått annat sånt som var stort för en när man var liten. Jag kommer knappt ihåg nått alls! Varför vet jag inte. Enda gången jag kan komma ihåg nått lite smått är när min lillasyster Emma pratar om saker vi gjort eller saker som hände när vi var små. Så tyvärr, jag kan faktiskt inte svara på det.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hon har lunginflammation. Kram

2011-03-20 @ 07:18:49
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0